2015/02/10

Art Challenge‬! Day 1




Day 1 ‪#‎artchallenge‬ . I was nominated by a lovely and talented girl, Ling. I will post one or more pictures of my work a day for 5 days and I will nominate my friend who wanna join this challenge.

***
粉彩
大概在08年開始逢星期日跟馬老師 Francoma Art Asson 學習寫生,再次拿起自從中五後放下的畫筆。

一開始是用乾粉彩寫生,而乾粉彩亦是我中學時代十分討厭的一種物料(最主要原因可能係會令雙手好污糟!初中畫粉彩時常常弄污衣服),謝謝老師讓我克服及喜歡上它,謝謝老師教會我們感受大自然!

以下三幅是跟隨老師周圍畫的作品,謝謝老師的教導。

4 則留言:

  1. 搞錯好鬼靚呀!啲雲好似!我無試過乾粉彩,同濕粉彩有咩唔同?

    回覆刪除
    回覆
    1. 乾粉彩同油粉彩最大既分別係乾粉可以用手捽,將d顏色mix埋一齊,但油粉彩係捽唔到。乾粉彩亦比油粉彩容易mix埋一齊。

      刪除
  2. 唔係喎,我油咗上去再捽架,係咪要搵日約出來切磋一下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多數黎講油粉彩係好少捽,不過其實我畫乾粉都唔捽:P我用厚塗的。

      另一個最大既分別係,乾粉係會甩粉的!就算你噴左fixer,都依然會甩!但油粉就唔會喇。

      其實油粉彩同乾粉比,我係喜歡油粉多d,我中學時係用開油粉的!

      好!下次gathering就一齊去畫畫!

      刪除